Оголошення
Дослідницькі роботи і проєкти
Комп'ютерна анімація та графіка
Основна частина
Практично з самого моменту появи комп'ютерів з'явилася і комп'ютерна графіка. В даний час можна сказати, що немає ні однієї області діяльності людини, де б вона не застосовувалася.
Рідко який фільм обходиться без комп'ютерної графіки, не кажучи вже про реклами, видавничі справи, анімації та комп'ютерні ігри. Віртуальна реальність знаходить свою нішу в індустрії розваг і відеоіграх. Число віртуальних галерей і розважальних парків швидко зростає. Практично жодне виробництво не обходиться без комп'ютерної графіки.
Комп'ютерна графіка з'явилась достатньо давно - вже у 1960-их роках існували повноцінні графічні системи. Сьогодні прийнято користуватися термінами " комп'ютерна графіка (КГ) і комп'ютерна анімація (КА).
Поняття комп'ютерна графіка включає всі види робіт зі статичними зображеннями, " комп'ютерна анімація має справу з динамічно мінливими зображеннями. Об'єднати графіку і анімацію дає можливість абревіатура КГиА.
Computer graphics - введення, висновок, відображення, перетворення і редагування графічних об'єктів під управлінням ЕОМ. (Борковський А. В. "Англо-російський словник з програмування та інформатики")
Computer animation - "пожвавлення" зображень на екрані дисплея, синтез динамічних зображень на комп'ютері.( "Англо-російський словник з обчислювальної техніки" п/р Е. К. Масловського).
В основі будь-якої анімації лежить фіксація фаз руху об'єктів - визначення в кожний момент часу їх положення, форми, розмірів та інших властивостей, наприклад кольору. Цю операцію називають фазовкою або таймінгом.
Комп'ютерна анімація — вид анімації, створюваний за допомогою комп'ютера. На відміну від більш загального поняття «графіка CGI», відноситься як до нерухомих, так і рухомих зображень, комп'ютерна анімація передбачає тільки рухомі. На сьогодні отримала широке застосування як у сфері розваг, так і у виробничій, науковій і діловій сферах.
Будучи похідною від комп'ютерної графіки, анімація успадковує ті ж способи створення зображень: векторна графіка, растрова графіка, фрактальна графіка, тривимірна графіка (3D)
За принципом анімації можна виділити кілька видів комп'ютерної анімації.
1. Анімація по ключовим кадрам
Розстановка ключових кадрів проводиться аніматором. Проміжні ж кадри генерує спеціальна програма. Цей спосіб найбільш близький до традиційній мальованої анімації, тільки роль фазовщика бере на себе комп'ютер, а не людина.
2. Запис руху
Дані анімації записуються спеціальним обладнанням де об'єкти реально рухаються і переносяться на їх імітацію в комп'ютер.
Поширений приклад такої техніки — Motion capture (захоплення рухів).
Актори в спеціальних костюмах з датчиками здійснюють рухи, які записуються камерами і аналізуються спеціальним програмним забезпеченням. Підсумкові дані про переміщення суглобів і кінцівок акторів застосовують до тривимірним скелетам віртуальних персонажів, ніж досягають високого рівня достовірності їх руху.
Такий же метод використовують для перенесення міміки живого актора на його тривимірний аналог в комп'ютері.
Нові проєкти і роботи
Навчальні програми
Банер сайту
Код банера: