Оголошення
Дослідницькі роботи і проєкти
Мета відвідування школярами соціальних мереж
Наступний етап дослідження - це визначити з якою метою школярі відвідують соціальні мережі.
Результат був таким:
- грати у комп'ютерні ігри – 53%;
- знаходити нових друзів і спілкуватися – 50%;
- читати щось цікаве – 35%;
- слухати музику – 35%;
Як ми бачимо, найпопулярніше для сучасного школяра в Інтернеті - це гра і спілкування, які вимагають тривалого перебування дитини за комп'ютером.
Порівняльна таблиця реального і бажаного часу проведення опитаних в Інтернеті
№ | Реальний час | Бажаний час |
---|---|---|
1 | 1 | 3 |
2 | 1 | 1 |
3 | 0,5 | 1 |
4 | 1 | 6 |
5 | 3 | 3 |
6 | 1 | 3 |
7 | 1 | 1 |
8 | 3 | 3 |
9 | 6 | 6 |
10 | 1 | 3 |
11 | 0,5 | 0,5 |
12 | 0,5 | 0,5 |
13 | 3 | 6 |
14 | 0,5 | 1 |
15 | 0,5 | 1 |
16 | 0,5 | 0,5 |
17 | 0 | 0 |
18 | 3 | 6 |
19 | 0,5 | 0,5 |
20 | 6 | 6 |
21 | 0,5 | 0,5 |
22 | 0 | 0 |
23 | 0,5 | 1 |
24 | 0,5 | 1 |
25 | 1 | 1 |
26 | 0 | 1 |
З даних таблиці видно, що у половини опитаних (50%) час реального і бажаного часу перебування за комп'ютером співпадають.
Інша половина хоче збільшення цього часу.
При цьому 10 учнів (38%) дотримуються нормативів проведення часу школяра за комп'ютером (0,5 години).
9 учнів (34,6%) сидять за комп'ютером 1 годину.
6 учнів (23%) - 3 години.
4 учні (15,3%) - 6 годин в день.
При цьому 21 опитаний школяр знає, що довге проведення часу за комп'ютером шкодить здоров'ю. Але не до кінця усвідомлюють усієї загрози, яку несе Інтернет і соціальні мережі.
Нові проєкти і роботи
Навчальні програми
Банер сайту
Код банера: