Висновки
Mcdonald's розробила єдині стандарти приготування страв, технології обладнання, маркетингових стратегій, програм підготовки персоналу, організації обслуговування, методики вибору місця розташування закладів та системи постачання.
Ці стандарти діють в усіх ресторанах компанії в будь-якій країні світу. Корпорація бачить себе кращою в світі мережею ресторанів швидкого обслуговування і має намір перевершити конкурентів за якістю, рівнем обслуговування, санітарного стану та споживчої цінності.
Стратегічними пріоритетами компанії є забезпечення стабільного зростання, бездоганне обслуговування клієнтів, збереження статусу ефективного і якісного виробника, підвищення кваліфікації співробітників на всіх рівнях, організація обміну досвідом між підрозділами в різних країнах, постійне вдосконалення концепції швидкого харчування, заохочення розробки нових страв, інновації в обладнанні, маркетингу, організації обслуговування та технологіях.
Засновники корпорації прагнули в усьому бути першими, до чого прийшли, пройшовши нелегкий шлях...
Тим не менш продукція mcdonald's часом не відповідає основним принципам раціонального харчування. В нашій роботі ми відзначили шкідливі наслідки харчування фаст-фудом, особливо для підлітків.
Результати дослідження необхідно довести до відома учнів з метою пропаганди здорового харчування.
Література
1. Інтернет-ресурс: makdak
2. Інтернет-ресурс: wikipedia
3. Інтернет-ресурс: top-co.ru
4. Інтернет-ресурс: mcdonalds.ru
5. Інтернет-ресурс: yablor.ru
6. Інтернет-ресурс: e-graduate.ru
7. Інтернет-ресурс: super-brands.ru
8. Інтернет-ресурс: rabota.mail.ru
9. Інтернет-ресурс: food-court.ru
10. Інтернет-ресурс: umcd.ru
Додатки

Повернутись до змісту проекта
Імперія Макдоналдс і ми