Висновок
Таким чином всі завдання проекту було виконано в повному обсязі.
В процесі роботи над проектом ми навчилися працювати з різними джерелами інформації. Розвивався пізнавальний інтерес до вивчення математики, критичне мислення, креативність.
Ми отримали докази необхідності володіння таблицею множення у житті та в майбутній професійній діяльності. Ми дослідили, що вчити таблицю набагато цікавіше в грі.
У наступному навчальному році ми вирішили виступити перед другокласниками, які розпочнуть вивчати таблицю з усним журналом «Таблиця множення – це цікаво!»
Використана література
1. О.Є. Байнякшина Метод проектів як засіб ефективного та якісного навчання молодших школярів.
2. Даніліна І.В. Навчальні проекти в початковій школі. 2 клас
3. Інтнернет-ресурси: Освітній портал "Обучонок. Дослідницькі роботи та проекти учнів України" / План оформлення дослідницької роботи. Сімферополь. Web: http://obuchonok.com.ua/plan-roboty.
Повернутись до змісту дослідницького проекта
"Чи потрібна в житті таблиця множення?"