Оголошення
Дослідницькі роботи і проєкти
Дослідницькі роботи і проєкти з інформатики
Пропонуємо ознайомитися з навчальними міні-проєктами з інформатики учнів 2, 3 і 4, 5 і 6 класів школи, які містять в собі коротке дослідження, теоретичну інформацію, наприклад, про історію інформатики, поняття інформатики та інформаційних технологій, про історію винаходження комп'ютера, комп'ютерний сленг і антивірус, а також визначення ролі інформатики у повсякденному житті людини.
Зібрані в розділі індивідуальні науково-дослідницькі роботи з інформатики учнів 5, 6 і 7, 8 і 9 класів, а також старших 10 і 11 класів є дослідженнями в галузі інформатики, мов программування і комп'ютерних технологій, комп'ютерних програм і додатків, мережі Інтернет. Дані дослідницькі роботи і проєкти створені у різних галузях інформатики, є сучасими і актуальними.
Деякі творчі і дослідницькі проєкти з інформатики учнів 5, 6 і 7, 8 і 9 класів, а особливо підлітків 10 і 11 класів присв'ячені вивченню устаткування комп'ютера і периферійних пристроїв. Цікавими є індивідуальні проєкти з соціальної і прикладної інформатики, на теми штучного інтелекту, програмування і кіберзлочинності, систем числення і кодування, моделювання та створення сайтів.
Навчальний дослідницький проєкт з інформатики "Затребувані комп'ютерні програми серед учнів школи", проведений учнем 6 класу, містить опис тих комп'ютерних програм, які можуть бути корисними для школярів у процесі навчання.
У дослідницькому проєкті з інформатики на тему "Кіберзлочинність" учень 9 класу дізнався про поняття та види кіберзлочинності, а також відмінність її від інших форм злочинності, виявив основні причини виникнення та поширення кіберзлочинності.
В учнівському дослідницькому проєкті з інформатики «Розумний будинок» учень 7 класу розглядає поняття «розумний будинок», описує основні та допоміжні функції «розумного будинку», вивчає сучасні тенденції в удосконаленні можливостей системи «розумний будинок».
Учениця 4 класу обрала тему дослідницької роботи з інформатики "Залежність від соціальних мереж Інтернету", тому що хоче розібратись в причинах тривалого часу проводження учнів в Інтернеті і з'ясувати можливі позитивні і негативні наслідки цього.
Дослідницький проект з інформатики "Дослідження видів і методів комп'ютерної графіки та анімації" створений ученицею 10 классу загальноосвітнього закладу. Автор визначає загальні методи реалізації комп'ютерної анімації за допомогою програми на звичайному персональному комп'ютері. Учениця визначає переваги і недоліки програм для створення комп'ютерної анімації, розрізнює їх за типом обробки зображення та використанням певних програмних алгоритмів.
Представлений дослідницький проект з інформатики "Видатні жінки-інформатики" присвячений дослідам про внесок відомих вчених-жінок у розвиток галузі обчислювальної техніки та інформаційних технологій. Своїм прикладом відомі вчені доводять, що не існує жодних обмеженнь для жінки у науковому середовищі.
Дослідницький проект з інформатики "Використання комп’ютерної техніки і гаджетів учнями Харківського ліцею № 107" створений учнем 6 классу Харківського ліцею № 107. Автор акцентує увагу на тому, що сучасне життя, особливо життя підлітків та молоді, важко уявити без використання різноманітних гаджетів: фото і відео зйомка, селфі, спілкування в соціальних мережах, ігри, перегляд відео тощо.
Нові проєкти і роботи
Навчальні програми
Банер сайту
Код банера: