Оголошення
Дослідницькі роботи і проєкти
Дослідницькі роботи і проєкти з біології
Розглядаючи готові дослідницькі міні-проєкти з біології учнів 7, 8 і 9, 10 та 11 класів, ви ознайомитесь з історією появи і розвитку біології як науки, отримаєте інформацію про вегетаріанство і правила здорового харчування, причини кислотних дощів і прояв алергії і її передумови. В опублікованих проєктах з біології знайдуться визначення і біологічні характеристики основних класів біології: рослини і тварини, гриби і бактерії.
Виконані учнями 7, 8 і 9, 10 і 11 класів науково-дослідницькі роботи з біології мають готові теоретичні дані і практичні дослідження в області ботаніки, виражені розглядом умов та якості життя кімнатних рослиню. В якості дослідницької роботи над навчальнім проєктом може бути обрано вивчення зоології (розділу біології) - теорії і спостереження за життєдіяльністю тварин, птахів і комах. Потребують уваги роботи і проєкти в області біології і анатомії, спрямовані на вивчення процесів роботи органів людини.
Ученицею 10 класу проведено екологічну науково-дослідницьку роботу з біології на тему "Готелі" для корисних комах - один з шляхів збереження біорізноманіття та підтримки природних процесів у довкіллі", яка предствлена до перегляду.
Робота у 9 класі над дослідницьким проєктом з біології на тему "Вплив вейпінгу на організм підлітка" наводить корисну інформацію про вейп та паріння, шкідливий вплив вейпингу на здоров'я людей. Проведено анонімне анкетування серед учнів.
Дослідницька робота (проєкт) учениці 9 класу з біології "Використання природних індикаторів з навчально-дослідною метою" спрямованний на приготування розчинів рослинних індикаторів, дослідження змін забарвлення пігментів рослин.
У своєму дослідницькому проєкті з біології на тему "Імунна система протистів" учень 9 класу ліцею з'ясовує, що імунна система протистів є не менш різноманітна і складна, аніж тваринна чи рослинна і її вивчення повинно відбуватися на наших очах.
У навчальному дослідницькому проєкті з біології на тему "Бджола летить, там де мед пахтить" учениця 7 класу визначає різноманіття продуктів бджільництва та їх застосування, досліджує медоносні рослини на території Вінниччини.
У дослідницькій роботі (проєкті) з біології на тему "Болота України та необхідність їх збереження" учениця 11 класу вивчає походження та поширення боліт, визначає типи боліт і болотних мікроландшафтів, підіймає питання збереження боліт.
У наведеній науково-дослідницькій роботі з біології на тему «Качки Муларди та вплив на їх розвиток екологічних факторів» учениця 9 класу дала характеристику породі качок Мулард та дослідила вплив температури, як екологічного фактору, на цю породу.
Нові проєкти і роботи
Навчальні програми
Банер сайту
Код банера: